donderdag 6 december 2007

D11 check gehaald!!!

Hallo allemaal

Vandaag had ik mijn D11 check. Dit is een examen om te kijken of het vertrouwd is dat je in je eentje de lucht in gaat. In het begin was het wel effe wennen. Alleen voorbereiden en een andere instructeur die helemaal niks zegt. Ja, alleen waar je heen moet en wat je moet doen. Het was niet mijn beste vlucht maar gelukkig was de instructeur een stuk positiever dan mij. Dus als het een beetje meezit dan ga ik morgen mijn eerste solovlucht op mijn verjaardag doen. Het is alleen nog even afwachten wat het weer doet want het weer is morgen een beetje fifty-fifty. Maar we zien wel heb de check in ieder geval binnen. Laura heeft haar check ook gehaald vandaag en mag morgen ook solo. Wij, samen met Bas Roeper, gaan als het een beetje meezit morgen solo! En voor de geinteresseerden, jullie kunen de communicatie volgen van de toren op www.squawkvfr.com en dan de falconfield toren aanklikken. Weet nog niet hoe laat ik moet maar ik zal het op de weblog zetten zo gauw ik het weet.

Groeten

Geen opmerkingen: